В книге Бытия: «и рече Господь Аврааму: изыде от земли твоея и от рода
твоего и от дому отца твоего, и иди в землю, юже ти покажу. И сотворю тя
в язык велий и благословлю тя и возвеличу имя твое и будеши
благословен; и благословлю благословящия тя, и кленущия тя проклену, и
благословятся о тебе вся племена земная» (12, 1–3). Тоже и
в другом месте книги Бытия: «и благослови» (Исаак Иакова) «и рече: се,
воня сына моего, яко воня нивы исполнены, юже благослови Господь. И да
даст тебе Бог от росы небесныя и от тука земли и множество пшеницы и
вина; и да поработают тебе язы́цы и да поклонятся тебе князи, и буди
господин брату твоему и поклонятся тебе сынове отца твоего: проклинаяй
тя проклят, благословляяй же тя благословен» (27, 27–29). Еще в книге
Бытия: «видев же Иосиф яко возложи отец его руку десную свою на главу
Ефремлю, тяжко ему явися, и прия Иосиф руку отца своего отъяти и от
главы Ефремли на главу Манассиину, и рече Иосиф отцу своему: не тако,
отче, сей бо есть первенец возложи руку десную твою на главу его. И не
хотяще, но рече: вем, чадо, вем; и сей будет в люди и сей вознесется, но
брат его менший болий его будет и семя его будет во множество языков»
(48, 17–19). В той же книге Бытия: «Иудо, тебе похвалят братия твоя;
руце твои на плещу враг твоих; поклонятся тебе сынове отца твоего.
Скимен львов Иуда; от леторасли, сыне мой, возшел еси, возлег уснул еси
яко лев и яко скимен: кто возбудит его ? Не оскудеет князь от Иуды и
вождь от чресл его, дóндеже приидут отложеная ему, и той чаяние языков.
Привязуяй к лозе жребя свое и к винничию жребца осляте своего; исперет
вином одежду свою, и кровию гроздия одеяние свое. Радостотворны очи его
паче вина и белы зубы его паче млека» (49, 8–12). Далее, в книге Чисел о
людях наших написано: «се, людие яко лвичища востанут» (23, 24). Во
Второзаконии: «сей» (пришлец) «будет глава, ты же» (неверный народ
иудейский) «будеши хвост» (28, 44). Также у Иеремии: «слышите глас
трубы; и рекоша: не послушаем. Сего ради услышаша язы́цы и пасущии стада
своя» (6, 17–18). В Пс.17 (ст. 44): «поставиши мя во главу языков;
людие, ихже не видех, работаша ми, в слух уха послушаша мя». О том же
Господь говорит у Иеремии: «прежде, неже Мне создати тя во чреве, познах
тя, и прежде, неже изыти тебе из ложесн, освятих тя, пророка во языки
поставих тя» (1, 5). Также у Исаии: «се, свидетельство во языцех дах его
князя и повелителя языком. Се, язы́цы, иже не видяху тебе, призовут тя,
и людие, иже не познаша тебе, к тебе прибегнут» (55, 5). «И будет в
день оный корень Иессеов и возстаяй владети языки; на Того язы́цы
уповати будут и будет покой Его честь» (11, 10). «Страно Завулоня и
земле Неффалимля и прочии при мори живущии и об ону страну Иордана,
Галилеа языков ! Людие ходящии во тме видеша свет велий; живущии во
стране и сени смертней, свет возсияет на вы» (9, 1–2; сн. Мф.4:16). И
опять у Исаии: «сице глаголет Господь Бог помазанному моему» («Киру»),
«его же удержах за десницу, повинути пред ним языки и крепость царей
разрушу, отверзу пред ним врата и гради не затворятся» (45, 1). У него
же: «гряду собрати вся народы и языки, и приидут и узрят славу мою. И
оставлю на них знамение и послю от них спасеных во языки ... и в островы
дальния, иже не слышаша имене моего, ниже видеша славу мою, и возвестят
славу мою во языцех» (66, 18–19). «Воздвигнет убо знамение во языцех
сущих далече и позвиждет им от конец земли» (5, 26). «Имже не возвестися
о нем, узрят, и иже не слышаша, уразумеют» (52, 15). Еще у Исаии:
«явлен бых не имущым мене, обретохся не вопрошающим о мне, и рекох: се,
есмь, языку, иже не призваша имене моего» (65, 1). О том же самом
говорит Павел в Деяниях Апостольских: «вам бе лепо первое глаголати
слово Божие; а понеже отвергосте е и недостойны творите сами себе
вечному животу, се, обращаемся во языки. Тако бо заповеда нам Господь:
положих тя во свет языком, еже быти тебе во спасение даже до последних
земли» (13, 46–47).
За Веру, Царя и Отечество! Православие! Самодержавие! Народность! Русь Святая, храни веру Православную, в ней же тебе утверждение! Монархия — это идея, идея нравственная, то есть идея гармонии и справедливости, честности и порядочности, доверия и уважения людей друг к другу. Монархия основывается на лучших качествах человеческой совести и стремится к тому, чтобы максимально способствовать самореализации человека, не как единицы электората, а как высокодуховной и самодостаточной личности.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий