понедельник, 26 мая 2014 г.

«Христос перворожденный есть премудрость Божия, и Им все сотворено»

В Притчах Соломоновых: «Господь созда мя начало путей своих, в дела своя; прежде век основа мя, в начале, прежде неже землю сотворити, и прежде неже бездны соделати, прежде неже произыти источником вод, прежде неже горам водрузитися, прежде же всех холмов раждает мя. Господь сотвори страны и ненаселенныя и концы населенныя поднебесныя. Егда готовяше небо, с ним бех; и егда отлучаше престол свой на ветрех, и егда крепки творяше вышния облаки, и егда тверды полагаше источники поднебесныя ... и крепка творяше основания земли, бех при нем устрояющи. Аз бех, о ней же радовашеся, на всяк же день веселяхся пред лицем Его на всяко время, егда веселяшеся вселенную совершив» (8, 22–31). Тоже в книге Премудрости Сираха: «Аз из уст Вышняго изыдох и яко мгла покрых землю. Аз на высоких вселихся и престол мой в столпе облачне; круг небесный обыдох едина и во глубине бездны походих, волну морскую и всю землю и вся люди и язык стяжах ... и укоренихся в людех прославленных ... Приступите ко мне, желающии мене» (24, 3–6, 13, 21). Также в Пс.88 (ст. 28–34): «и аз первенца положу его, высока паче царей земных. В веке сохраню ему милость мою и завет мой верен ему; и положу в век века семя его ... Аще оставят сынове его закон мой, и в судьбах моих не пойдут; аще оправдания моя осквернят и заповедей моих не сохранят: посещу жезлом беззакония их и ранами неправды их, милость же мою не разорю от них». В Евангелии от Иоанна Господь говорит: «се, же есть живот вечный, да знают Тебе единаго истиннаго Бога, и Его же послал еси Иисус Христа. Аз прославих тя на земли, дело соверших, еже дал еси мне да сотворю; и ныне прослави мя ты, Отче, у тебе самаго славою, юже имех у тебе прежде мир не бысть (17, 3–5)». Также Павел в Послании к Колоссянам: «иже есть образ Бога невидимаго, перворожден всея твари; ... перворожден из мертвых, яко да будет во всех той первенствуя» (1, 15, 18). И в Апокалипсисе: «Аз есмь Альфа и Омега, начаток и конец; Аз жаждущему дам от источника воды животныя туне» (21, 6). Что Он есть премудрость и сила Божия, об этом говорит Павел в Первом послании к Коринфянам: «понеже и Иудее знамения просят, и Еллини премудрости ищут; мы же проповедуем Христа распята, Иудеем убо соблазн, Еллином же безумие, самим же званным Иудеем же и Еллином Христа Божию силу и Божию премудрость» (1, 22–24).

Комментариев нет:

Отправить комментарий